wine + PCtranslator

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Čtvrtek Listopad 14 11:38:00 CET 2002

	zdravim,

na mdk8.2 mam problem rozchodit PC translator pod wine. pod mdk8.1 to bolo
v pohode (predpokladam, ze tam bola ina verzia wine)/. sice grafika bola
strasna,
ale slo to.
teraz je grafika perfektna, ale nefuguje program.
ked mu chcem vytvorit indexy databazy slov, vypise, ze nema dost miesta na
disku
a mam uvolnit aspon 0(!)MB. pritom miesta je az-az ... prava su tiez v
poriadku (skusal
som aj ako root; pre istotu).
ked spustim translator aj bez toho (iba zadam cestu
ku AN a GR *.dbf file-om), tak slovnik zbehne, ma v ponuke aj anglictinu aj
nemcinu,
ale ani jedno slovicko.
skusal som to aj z vfat (/mnt/win_d/.... (bla-bla)) a aj z raiserfs
(/usr/home.....).
zistil som, ze ma problem nacitat tie file-y. tie cesty si vzdy namapuje
priblizne:
z:/mnt/win_d/...... a obcas este divokejsie (tie cesty ma v sebe zdvojene).
takze neviem.
zaujimave je, ze v minulej verzii to bolo v pohode.

nemal niekto podobny problem?

 diik,

 goro