Problem s proftpd

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Čtvrtek Listopad 14 11:33:55 CET 2002

Milan KUNDRAT <mkundrat na penguin.cz> wrote:
-> S mount --bind je ten problem, ze ho musim mountnut az po tom co mountnem

he?

-> - nespravi refresh adresara. A to by som musel stale mountovat a
-> umountovat.  No a ja som to chcel tak, aby sa ten adresar zobrazil vo
-> vsetkych homovskych (pripadne uplne vo vsetkych) adresaroch. Pri vela
-> uzivateloch to je uplne nekorektne riesenie.

ano, presne tak. Takze zabudnite na cdrom, zruste DefaultRoot alebo si
najdite FTP server ktory emuluje chroot.

->> > Este jedna otazocka. Da sa vypnut vypis suborov .* ?
->>
->> ShowDotFiles Off
-> Ano je to tam, vraj uz zastarala vola,  a skusal som to s gftp aj s mc a
-> obaja mi vypisuju dot files :-(

predpokladam ze gftp aj mc si explicitne vyziadaju zobrazenie DotFiles takze
jedine ze to nastavite v nich alebo to zakazete natvrdo v FTP serveri
co je imho hlupost.

inac volba LsDefaultOptions je nahrada za ShowDotFiles :)

 2B|!2B, that's a question!