Problem s proftpd

Milan KUNDRAT mkundrat na penguin.cz
Čtvrtek Listopad 14 22:57:35 CET 2002

On Thursday 14 November 2002 11:33, si napisal:
> -> S mount --bind je ten problem, ze ho musim mountnut az po tom co
> mountnem
>
> he?
:-)
Najprv mountnem /cdrom. Potom spravim mount --bind do /xyz/cdrom . Ked potom
umountnem /cdrom a mountnem ine cd do /cdrom, tak v /xyz/cdrom budem vidiet
stale to prve cd. Dochadzam k nazoru, ze preto ma tuto funkciu implementovanu
iba malo ftpserverov (ma niektory vobec?), lebo to zrejme nie je dobre pre
bezpecnost, takze od tohto upustam.

> ->> > Este jedna otazocka. Da sa vypnut vypis suborov .* ?
> ->>
> ->> ShowDotFiles Off
> -> Ano je to tam, vraj uz zastarala vola,  a skusal som to s gftp aj s mc a
> -> obaja mi vypisuju dot files :-(
>
> predpokladam ze gftp aj mc si explicitne vyziadaju zobrazenie DotFiles
> takze jedine ze to nastavite v nich alebo to zakazete natvrdo v FTP serveri
> co je imho hlupost.
jj
> Inac volba LsDefaultOptions je nahrada za ShowDotFiles :)
Ano vedel som a skusal som. U obidvoch klientov som vsak dostal zakazdym
rovnaky vysledok (aj pri roznych volbach LsDefaultOptions). Tak by som si
tiez tipol na tych klientov.

Este poznamka k panovi Michalovi Krausemu
>Tak mozna HideFiles?
Neviem, kde ste to vzal? Pouzivam
proftpd 1.2.4+1.2.5rc1 Versatile, virtual-hosting FTP daemon
a  v manuali to nebolo. Tak som to pre isotu dal natvrdo do konfigu
 - Fatal: unknown configuration directive 'HideFiles' on line 19 of
'/etc/proftpd.conf'.
Neviem, mozno nejaka novsia verzia.

--
Milan KUNDRAT