ISDN na linuxu - balicek euroISDN na Sprint

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Listopad 14 12:46:59 CET 2002

Dalibor Smolik wrote/napsal:
: Mam zajem o sluzbu ISDN, zatim mam
: vytacenou linku. Pouzivam jako router
: RH 7.1, Pentium 75 MHz a 32 MB RAM pro 4 linky.
: Dle dokumentace je mozne pouze OS Windows.
: Mam sanci tuto sluzbu instalovat na linuxu a
: jak upravuji soubor www.dialconf nebo jiny
: soubor z vytacene linky na ISDN?

   Externí modem je bez problémů (stačí projít web), včera jsem dokonce
našel na webu Eiconu návod pro Linux.

   Mám ale pocit, že na mém starém notebooku - Pentium 100MHz jsem
nemohl sériový modem pustit 115200 kvůli propustnosti sériového portu a
procesoru - aspoň mi to tvrdil ten pán, co mi ten modem demonstroval,
takže bez záruky. Pokud někdo ví více, tak ať se klidně ozve...

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/