OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 14 13:15:55 CET 2002

Dne čtvrtek 14 listopad 2002 13:12 jste napsal(a):

> Pane MUDr. Podivinsky ale opravdu spatne se to cetlo.
> Mel jsem tam taky rozhazene znaky.
>
> J.Horak

To je mi velmi líto: Já to dostal z jiné konfery, holt přeposlal jak to bylo a
mně ani v práci( IE5.5), ani zde(V Debianu KDE 3.1 a KMail) jsem prostě
problém neměl. Naopak čas od času mám problémy s některými z linuxové konfery
a holt, co tak asi mohu dělat. Mám jim nadávat? To jaksi není můj styl.....
Tak se omlouvám a buďte v pohudě jako chci být já. Už se to opravdu nebude
opakovat!
Prosím třeba soukromně na můj e-mail: I tato zpráva je pro Vás osobně
nečitelná?

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.