OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

Martin Bajer email na martinbajer.cz
Čtvrtek Listopad 14 13:25:13 CET 2002

> To je mi velmi líto: Já to dostal z jiné konfery, holt přeposlal jak to bylo a
> mně ani v práci( IE5.5), ani zde(V Debianu KDE 3.1 a KMail) jsem prostě
> problém neměl. Naopak čas od času mám problémy s některými z linuxové konfery
> a holt, co tak asi mohu dělat. Mám jim nadávat? To jaksi není můj styl.....
> Tak se omlouvám a buďte v pohudě jako chci být já. Už se to opravdu nebude
> opakovat!
> Prosím třeba soukromně na můj e-mail: I tato zpráva je pro Vás osobně
> nečitelná?

Neni se za co omlouvat. Puvodni zprava byla v UTF-8, to je OK. Problem
je v tom, ze to nekteri klienti neumi automaticky spravne zobrazit. Ja
si např. v Evolution 1.0.8 musim kodovani rucne prepnout.

--
Martin Bajer 'fict10n

+420 603 313 627
http://martinbajer.cz/