Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

Jan Soc xsoc na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 14 13:37:16 CET 2002

Kovar Jan wrote:

> Ne, to jste nepochopil. Ja to nedelam pro zadny prohlizec. Ja to delam
> proste podle znalosti HTML a predpokladaneho chovani toho, co tam pisu. Hold
> pouze v IE se to chova, tak jak clovek predpoklada a Mozille obcas ne. Delat
> to opacne by bylo jeste mnohem vic prace.
>
> TNX
Problemy proc mate problemy jsou dva:
1. Nepisete podle norem HTML jazyka (http://www.w3c.org)
2. IE zobrazuje stranky, ktere VUBEC nejsou v html, jako kdyby byly v
html. (http://www.fi.muni.cz/~xsoc/ie/)

Ja osobne nejsem delac WWW stranek, spis administrator serveru, ale to
jak pracuje IE je opravdu velmi nepekne. Podotykam ze na pracovni
stanici mam Win2000 takze nejsem zadny fanaticky Linuxar, ale Mozilla je
proste skvela, nebo PHONIX, to je preci prohlizec! i ta OPERA se mi libi
vic nez IE. Asi mam nejaky divny vkus.
	Jan Soc