Fwd: FW: Mravenec a kobylka ...

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Čtvrtek Listopad 14 15:49:51 CET 2002

Dne čt 14. listopad 2002 14:14 jste napsal(a):

=:> Taky mam pocit, ze nemysli, resp, jen jede na svem prkne.
=:> Prosim vsechny, kteri tzv. mate co rici k Mravenec a kobylka, aby radeji
 od =:> vylevu upustili, protoze na tomto nejvyse uvedenem priklade je jasne
 videt, =:> kam se patologicky mozek muze az dostat z puvodne nevinne
 vyhlizejiciho =:> pokusu o bajku. K nacismu? Fasismu? debilite, Ja opravdu
 nevim.... =:> Dg.: Paranoia jak vysita!

Tohle už je žalovatelné!

Ale o to nejde...

Opravdu si myslíte, že lze tak jednoduše rozdělit lidi ny ty, kterým se prostě
nechce dělat a na ty, kteří jednoduše nemohou?

Vzal jste v úvahu otázku vlivu prostředí (výchva), zděděných predispozic atp.?
Doporučuji vám pár semestrů sociologie nebo psychologie, možná byste pak
mluvil jinak...

Ale možná by stačilo, pokud byste moje e-maily četl víckrát, nezaujatě a se
snahou porozumět tomu, co jsem napsal. Opravdu to nebylo myšleno nikterak
osobně!

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda