Fwd: FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 14 16:30:54 CET 2002

Dne čtvrtek 14 listopad 2002 15:49 jste napsal(a):

> Tohle už je žalovatelné!
>
> Ale o to nejde...

> Ale možná by stačilo, pokud byste moje e-maily četl víckrát, nezaujatě a se
> snahou porozumět tomu, co jsem napsal. Opravdu to nebylo myšleno nikterak
> osobně!

Člověče, tohle je linuxová konference, už toho nechme!!!
Máte můj soukromý mejl, když už musíte vzpouzet, udělejte to soukromně. Tady
na Vás nikdo zvědav tuším není!
A pokud chcete žalovat, zkuste to....
Vy nejste jen paranoik, ale jak roztoč, tak vytoč!

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.