Fwd: FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 14 16:22:05 CET 2002

Dne čtvrtek 14 listopad 2002 15:28 jste napsal(a):

> PS: Pokud máte chuť v této debatě pokračovat, tak by bylo lepší tak učinit
> soukromě na mém e-mailu.

Pane Šando, nic nemám ani proti Vám, ani proti Vašim názorům, o nichž zřejmě
soudíte, že jsou ty jediné pravé a Vy jste ten správný vykladač podobenství
druhých.
Vy zřejmě vidíte problémy i tam, kde jiní hledají potěšení a poučení, případně
kde žádné problémy nejsou
Stejně to zde 1. nevyřešíme, 2. to zde ani k řešení vhodné prostředí není.
Já bych snad celou věc uzavřel ( No alespoň pro mne a podobně smýšlející)
netradičně a bez ci(n)tátů druhých, protože netřeba se stále za někoho
schovávat: Proboha: Žít a nechat žít! Kapišto? ( to je zase ode mne hovorový
termín...).
Opravdu se všem linuxákům, tuxmanům a i něžnému pohlaví zde zastoupenému
omlouvám, že jsem zcela nevědomky a zbytečně zasel jablko sváru kolem takové
hlouposti, až mi je do breku a smíchu zároveň.
Howgh!

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.