Fwd: FW: Mravenec a kobylka ...

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Čtvrtek Listopad 14 16:18:53 CET 2002

Dne čt 14. listopad 2002 15:34 jste napsal(a):
=:> Ze Vy jste jeden z lidi okolo www.kompost.cz a cele je  to dobre
=:> promyslena taskarice ?!

S kompostem nemám nic společnýho, ačkoli třeba RED MEAT mám moc rád a rozhodně
mi není cizí například humor lidí kolem divadla Sklep. Ale Ispirace byla
míněna zcela vážně a mj. měla v době kdy vycházela docela ohlas.
Pokud jde o poesii, tak je to poesie lidí, kteří začínají. Ano, nejsou to
takové perly, jako Jan Zahradníček nebo Jakub Deml. Jsou to skromné pokusy,
ale nepovažuju je za zcela špatné, taky proto tam jsou...

Je to prostě prostor pro lidi, kteří něco tvoří a chtějí se o to podělit s
ostatníma...

Ale z vašich (plurál) reakcí začínám zjišťovat, že od většiny lidí užívajících
Linux opravdu nelze čekat cosi hlubokého v jakékoli jiné oblasti, než je
Linux.

Asi začínám rozumět JXD, ač mě to velice mrzí, má zřejmě pravdu...

=:> Vsechno tomu nasvedcuje napr. POESIE na
=:> http://www.balustrada.cz/poesie/isofram.html  to jsou tedy perly!
=:>
=:> S pozdravem a pranim pekneho dne
=:>