Fwd: FW: Mravenec a kobylka ...

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Listopad 14 19:46:37 CET 2002

Martin Sanda wrote:

> Ale z vašich (plurál) reakcí začínám zjišťovat, že od většiny lidí užívajících
> Linux opravdu nelze čekat cosi hlubokého v jakékoli jiné oblasti, než je
> Linux.
>
> Asi začínám rozumět JXD, ač mě to velice mrzí, má zřejmě pravdu...

Jo jo, to je život. Jeden umí to a ten zas tohle. Vy umíte odborně
debatovat, máte na to teoretickou průpravu, jste nezaujatý, vážíte
argumenty na lékařských vahách a běda tomu, kdo není dokonalý. Místo
normálního upozornění na to, že by jeho argumenty mohly být pochopeny i
jinak, než zamýšlel, jsem si jist, že víte, jak to bylo myšlené, mu hned
hlavu na špalek stavíte. To není xenofobie, proti které tak na poplach
bijete? Pokud se člověk chce vyjádřit zkratkou, což uvedená ukázka
zajisté byla, pak se téměr vždy dopouští nepřesnosti. Ví o ní, ale
přesto ji akceptuje, aby příklad byl průhledný. Pokud budete ve svém
vyjadřování vždy myslet na všechny různé způsoby chápání druhých, mnoho
toho ostatním nesdělíte.

Libor Chocholatý