Fwd: FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 14 16:27:43 CET 2002

Dne čtvrtek 14 listopad 2002 15:34 jste napsal(a):

> Mne bajka velmi pobavila a Vase reakce mi prisla mirne receno
> afektovana,
> ale uvodnik na http://www.balustrada.cz mne utvrdil,ze nema cenu
> pokouset se s Vami polemizovat.
> Ze Vy jste jeden z lidi okolo www.kompost.cz a cele je  to
> promyslena taskarice ?!
> Vsechno tomu nasvedcuje napr. POESIE na
> http://www.balustrada.cz/poesie/isofram.html  to jsou tedy perly!
>
> S pozdravem a pranim pekneho dne
>
> --
> Karel Bednar

Ještě, ale naposledy, si neodpustím poznámku: podívejte  se prosím na uvedené
stránky. Jsou dělány jistě srdcem, ale kolik tam je gramatických chyb a
prohřešků proti jazyku českému, to až od takového pravověrného básníka
opravdu zaráží!
Bez smajlíku, bez urážky.
Pane Šando, to si laskavě fofrem opravte, to je přímo ostuda! Vždyť to je pro
veřejnost a dokonce pro tu s jemným cítěním, sám to tak prezentujete, tak se
toho držte a místo toho, abyste kritizoval jiné, zameťte vlastní práh!

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.