OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Čtvrtek Listopad 14 16:51:52 CET 2002

On 14 Nov 2002 16:23:36 +0100 Honza Petrous <hop na unibase.cz> wrote:

HP> Bohuzel jsem ji uz smazal :(
HP>
HP> Zkusil jsem archiv - a ejhle ono to tam je dostupne
HP> i s hlavickama! Ze by byl problem v quoted-printable
HP> na vasi strane?
HP>
HP> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/169714-full.html

Uz som na to asi prisiel. Ked to je v hlavicke takto:

tak mi to pride v poriadku. Ale ked to je takto:

tak mi zoberie len 'text/plain' a na iso-8859-2 sa vykasle. Takze je chyba
bud v mojom mail klientovi, v Yahoo alebo YoSuckerovi (taham maily z webu
pomocou programu YoSucker).

Vdaka.

Robo.

--