OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 14 16:56:12 CET 2002

Dne čtvrtek 14 listopad 2002 16:51 jste napsal(a):

> Uz som na to asi prisiel. Ked to je v hlavicke takto:

> tak mi to pride v poriadku. Ale ked to je takto:

> tak mi zoberie len 'text/plain' a na iso-8859-2 sa vykasle. Takze je chyba
> bud v mojom mail klientovi, v Yahoo alebo YoSuckerovi (taham maily z webu
> pomocou programu YoSucker).
>
> Vdaka.
>
> Robo.

Nikdy by mne ani ve snu nenapadlo, že se najde pár lidí, kterým nějak ten
obsah nevadí a snad je ani neuráží a ještě v tom dokáží najít odborný
problém, který dokonce vyřeší!
Chlapi: děkuji!

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.