OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Čtvrtek Listopad 14 17:25:17 CET 2002

Ano prave tohle arogantni vystupovani mam na mysli a mimochodem nejsem
Vas kolega.
Do sobe rovnych lidi nemam duvod se navazet, protoze ti mluvi slusne a
neurazeji bezduvodne ostatni.

PS: Zrovna v utery jsem byl s pritelkyni, kterou postihla ledvinova
kolika v Karlove nemocnici (doufam, ze je to spravny nazev)
a po nasledujicich slovech doktora cituji: "Co sem jezdite? My nejsme
nafukovaci!"
jsem ztratil i zbytek iluzi o nekterych lekarich.
(Ma obvodni pani doktorka promine, ta je naopak velice slusna dama).

Nicmene tohle forum je trosku o necem jinem, takze pokud mate namitky
_prosim_soukrome_.

PPS: Jde mi jen o to aby tohle forum slouzilo svemu ucelu, tedy snazit
se poradit a ne urazet se.
Pokud chce nekdo urazet, muze jit na seznamku, nebo na Micro$oft :o))
... podle uvazeni.

Pavel Benisek