OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 14 17:39:23 CET 2002

Dne čtvrtek 14 listopad 2002 17:25 jste napsal(a):
> Ano prave tohle arogantni vystupovani mam na mysli a mimochodem nejsem
> Vas kolega.

To nejste, to mi ujelo, pravda. A jsem tomu rád, že nejste, to mi věřte. Jako
kolega byste pravděpodobně tak nemohl začít svou "repliku".

> Do sobe rovnych lidi nemam duvod se navazet, protoze ti mluvi slusne a
> neurazeji bezduvodne ostatni.

To doufám, že alespoň něco ctíte. Proto nemůžete být kolega, snaha i moje je
taková a pokud se Vám něco nelíbí na mém vystupování, mohl jste už dávno v té
věci něco dělat. Neudělal jste nic! Teď se přiživujete na mršině: opravdu
hrdinský čin....

> PS: Zrovna v utery jsem byl s pritelkyni, kterou postihla ledvinova
> kolika v Karlove nemocnici (doufam, ze je to spravny nazev)
> a po nasledujicich slovech doktora cituji: "Co sem jezdite? My nejsme
> nafukovaci!"
> jsem ztratil i zbytek iluzi o nekterych lekarich.
> (Ma obvodni pani doktorka promine, ta je naopak velice slusna dama).

Máte možnost si stěžovat na Čestné radě ČLK, okresnímu zdravotnímu radovi,
soudní cestou.
Pamatujte, že máte svá práva a je jen na Vás, zdali je umíte využít.
Pamatujte, že máte povinnosti a pokud jste je zanedbal, Vaše chyba.
Já už ztratil mnoho svých iluzí, když příklad, tak příklad: LSPP, 04:00 hodin,
přijde mlaďoch s tím, že má malý otok hřbetu nohy po 3 dny starém píchnutí
včelou. Stačí?
nebo dalí: 01:00 hodin, po 105ti lidech v LSPP s chřipkovou epidemií přijde
ožralý pár a jeho bolí hlava. Po otázce Jak dlouho: SEDM let, ale teď se to
vážně nedá vydržet...
Jo drahý pane, musíte znát OBĚ strany problému, ne jen jednu....To umí
kritizovat každý.
Doporučuji: začněte u sebe a odvádějte kvalitně svou práci, Pak, až tohle
budete dělat řekněme 20let jako já, pak se setkejme na takovéto platformě!

> Nicmene tohle forum je trosku o necem jinem, takze pokud mate namitky
> _prosim_soukrome_.

Já příště- pokud i Vy se chcete domlouvat- hodlám jen soukromně,. Pokud mne
napadáte veřejně, je mou povinností se vyjádřit veřejně. Nic mi taky nezbývá,
nechat na sobě špínu by mohl snad jen ten, kdo ji na sobě opravdu má. No
ačkoliv....

> PPS: Jde mi jen o to aby tohle forum slouzilo svemu ucelu, tedy snazit
> se poradit a ne urazet se.
> Pokud chce nekdo urazet, muze jit na seznamku, nebo na Micro$oft :o))
> ... podle uvazeni.

Já myslím, že jste začal Vy-- tedy s tím urážením. Já jsem Vás dosud znal jako
člověka na konferenci. Vy jste se pustil do mne zcela off topic, Vy se
styďte. Nechte být. Bude lépe.

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.