sendmail a root

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 14 19:43:21 CET 2002

On Thu, 14 Nov 2002, Stanislav Mařík wrote:

> Já sendmail používám jen pro odesílání. Uživatelé poštu posílají přes můj
> server, ale stahují si jí sami ze svých kont.

Nedavno jsem se po upgrade na RH 8.0 s necim podobnym setkal - byl to
pocitac kde sendmail nemam spusteny jako demon a pouziva se jen kdyz je
treba neco odeslat - hlaseni o tom jak probehl nejaky skript a pod.

No a taky vsechno koncilo ve /var/spool/clientmqueue . Vyresil jsem to tak
ze jsem prejmenoval v /etc/mail soubory submit.* na neco jineho a funguje
to v tomhle modu zase postaru. On kdyz najde ten submit.cf tak to haze to
toho spoolu kde predpoklada ze to zpracovava jiny proces. Kdyz ho nenajde
odesila podle sendmail.cf