sendmail a root

Stanislav Mařík s.marik na worldonline.cz
Čtvrtek Listopad 14 21:33:59 CET 2002

>No a taky vsechno koncilo ve /var/spool/clientmqueue . Vyresil jsem to tak
>ze jsem prejmenoval v /etc/mail soubory submit.* na neco jineho a funguje
>to v tomhle modu zase postaru. On kdyz najde ten submit.cf tak to haze to
>toho spoolu kde predpoklada ze to zpracovava jiny proces. Kdyz ho nenajde
>odesila podle sendmail.cf

Když jsem přejmenoval /etc/mail/submit* tak restart hlásí chybu:

Ukončuji sendmail:
OK
Ukončuji sm-client:
OK
Startuji sendmail: make: **** No rule to make target ´submit.cf´, needed the
´all´. stop           OK
Startuji sm-client: /etc/mail/submit.cf: line 0: cannot open: No such file
or directory.                  SELHALO

Tady tomu nerozumím.

> ulozil

Pomocí redhat-config-services jsem nastavil aby se sendmail spouštěl po
startu, ale jak nastavit aby doručoval i lokálně?