video streaming

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Čtvrtek Listopad 14 18:59:53 CET 2002

Zdravim,

  nedavno jsem si hral s ffmpeg (kdesi na freshmeat.net urcite bude) a ten umi
streamovat celkem bez problemu a to do div, mpeg4, mjpeg, realmedia... proste
podle kodeku, ktere mate... A to vsechno ma jeste web rozhrani, kde je videt
kolik je toho stazeno (testoval jsem to na tom, ze jsem pustil ffserver, do
nej z /dev/video cpal CT1 a koukal se na to mplayerem :)))

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne st 13. listopad 2002 17:24 marek cervenka napsal(a) ]---+'

--

if (!takhle_tomu_u_nas_nadavame||!(*takhle_tomu_u_nas_nadavame))return NULL;
pole_vole=mem_alloc(sizeof(long));

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz
-> my homepage :           http://xpj.nofuture.cz