pgp ve skriptu

marek kluz mkluz na seznam.cz
Pátek Listopad 15 01:53:02 CET 2002

> Chci napsat skript, ktery zasifruje <napr. pgp -c soubor> celou adresarovou strukturu,
> ale potrebuji aby si pgp bral hesla napr. pres rouru <echo -e "heslo\nheslo"|pgp ...>

  Prostudovanim manu jsem nalezl pozadovane, ale bohuzel mi to nechodi:-(
  co jsem pochopil:
   1.Pgp ma promenne PGPPASS do ktere jsem si
     ulozil heslo, ale pri sifrovani se me pgp stale pta na heslo
     a promennou PGPPASS ignoruje.
   2.Ma jeste promennou PGPPASSFD coz je promenna file deskryptoru
     tu jsem nastavil na 0. A pgp by mela brat heslo ze st. vstupu
     cili neco jako: echo "heslo" |pgp -c soubor
     by melo jet, ale opet nefunguje a vesele se pta na heslo.

Setkal se nekdo s timto problemem? Pouzivana verze pgp je 2.6.3i.

thx
Marek Kluz
ICQ:95694435
mkluz na seznam.cz