Zvukovaka OPL-3-SA3 a RH 8.0

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Listopad 15 08:44:31 CET 2002

> Dobry den,
> Na RedHatu 8.0 mi nejede zvukova karta OPL-3-SA3  Kudzu ji sice najde, ale
karta se jevi jako
> neznama. Zadny zvuk z ni nejde. Hardware browser ji zobrazuje trikrat jako
nezname zarizeni a jednou
> jako funkcni zvukovku. redhat_sound_config (ci jak se to jmenuje) hlasi
"zadna zvukova karta
> nenalezena". Pod Windows 2000 karta funguje v pohode. Stary sndconfig
zrejmne v RedHatu 8.0 uz neni
> (nebo je nekde zasity?), a tak nevim, co s tim.

Za tech nekolik malo let, co tuto konferenci ctu, jsem podobnych mejlu cetl
uz moc. Odpovidam porad stejne - nepouzivejte konfiguracni nastroje RedHatu,
nepouzivejte konfiguracni nastroje RedHatu, nebo se z toho zblaznite a bude
z vas pripad pro doktora Chocholouska!
Pet ruznych zvukovych karet, co jsem zkousel nekdy rozbehnout pod Linuxem a
nikdy, opakuji _nikdy_ je korektne nenakonfiguroval sndconfig. Byl maly
zazrak, kdyz tento skvely kus kodu nesekl cely stroj.

Ta zvukovka normalne jede. Mam ji doma, ackoliv ji zrovna ted nepouzivam.
Pouzival jsem ji pres Alsu (RH 6.2 a MDK 8.0) a nejrozumejsi cesta se mi
jevi nastudovat nejake dokumenty k Alse a pak patricne nastavit
/etc/modules.conf. Pokud byste neuspel, ozvete se, zkusim se doma podivat,
jestli se nekde doma nevali zazalohovany konfigurak, kde je to nastavene.

S pozdravem Zdenek Bohm