Zvukovaka OPL-3-SA3 a RH 8.0

Petr Novotny novotni-nospam na volny.cz
Pátek Listopad 15 09:20:33 CET 2002

> Za tech nekolik malo let, co tuto konferenci ctu, jsem podobnych mejlu
cetl
> uz moc. Odpovidam porad stejne - nepouzivejte konfiguracni nastroje
RedHatu,
> nepouzivejte konfiguracni nastroje RedHatu, nebo se z toho zblaznite a
bude
> z vas pripad pro doktora Chocholouska!
> Pet ruznych zvukovych karet, co jsem zkousel nekdy rozbehnout pod Linuxem
> nikdy, opakuji _nikdy_ je korektne nenakonfiguroval sndconfig. Byl maly
> zazrak, kdyz tento skvely kus kodu nesekl cely stroj.

Se sndconfig (RH 6.2) jsem mel problemy taky, nicmene aspon slo menit IRQ
atp, takze po par pokusech se mi podarilo rozchodit ESS zvukovku.
redhat_sound_config mi tad ale proste rekne jen "zvukovka neni" a hotovo :-(

> Ta zvukovka normalne jede. Mam ji doma, ackoliv ji zrovna ted nepouzivam.
> Pouzival jsem ji pres Alsu (RH 6.2 a MDK 8.0) a nejrozumejsi cesta se mi
> jevi nastudovat nejake dokumenty k Alse a pak patricne nastavit
> /etc/modules.conf. Pokud byste neuspel, ozvete se, zkusim se doma podivat,
> jestli se nekde doma nevali zazalohovany konfigurak, kde je to nastavene.

Diky za odpoved, zkusim teda nastudovat Alsu (i kdyz jsem se tomu chtel
vyhnout ;-).
Petr