Problém s tiskem Unix - RedHat8.0

Lubomir Cevela cevelal na aveng.cz
Pátek Listopad 15 10:08:55 CET 2002

Zdravim,
V siti unixovych stanic slouzi linuxovy server krome jineho jako
prinserver - na lp0 ma pripojenou tiskarnu. Problem je, ze pro
preinstalaci na RH8.0 se ze stanic nepodarilo vytisknout. Disky serveru
sdilene na stanicich pomoci NFS jsou OK, tisk ze serveru lokalne je OK,
tisk pomoci Samby z Windows PC je OK, firewall je vypnut, prava do
adresare /var/spool/lpd/nazev_fronty jsem nastavil na 777.
V souboru hosts.lpd jsou zapsana jmena unixovych stanic, ktere maji
tisknout. Presto mi stanice hlasi, ze jim server odmita pristup na
tiskovou frontu. Nenapada Vas v cem to muze byt?

Budu velice vdecny za jakoukoli radu.
Predem dekuji

Lubomir Cevela <cevelal na aveng.cz>