RE: www server v lokální síti

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Listopad 15 09:47:28 CET 2002

> dostal jsem se před problém, který nevím jestli je možné
> řešit, proto se obracím sem. potřeboval bych "propojit" web
> server v DM zóně na web server v locální síti, tak aby byl
> tento viditelný internetu. Je to řešitélné, popř. nevystavuji
> tím lokální sít bezpečnostním problémům? konfigurace. server
> v DMZ: RH6.2+Apache1.3.27 , server v LOC: RH7.2+Apache 1.3.27

Jestli jsem pochopil dobre, tak mate Web v DMZ, na ktery je pristup z
internetu a server v lokalni siti, na ktery pristup z internetu neni, ale
chteli byste ho mit. Jelikoz jsou oba Apache, je nejaky problem, abyste
proste presunuli stranky z toho lokalniho WWW na ten v DMZ a pouzivali uz
jen jeden WWW jak pro Internet tak pro Lokalni sit?

TNX