Doom - VYRESENO

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pátek Listopad 15 12:09:37 CET 2002

Dne pátek 15 listopad 2002 00:21 jste napsal(a):
> >Tak vida, to jsem si ani nevšiml, jsem holt v tomto ohledu blb.
> >Učím se, co se dá, ale někdy holt ujedu, Omlouvám se, dám do pořádku.
> >Jinak se učím od kamaráda, který mi většinu věcí dělá bez problémů, ale
> > tady jsem si myslel, že bych to mohl zvládnout sám.
>
> Tak se ozyvam az ted - a koukam ze uz
> se toho nekdo ujal. Takze prboom chodi?
>
> OldFrog.

Bohužel nechodí, vypadá to takto:
daktari:/usr/games# ./prboom

prboom v2.2.3 (http://prboom.sourceforge.net/)
Z_Init : Allocated 16256Kb zone memory
 found /usr/share/games/doom/doom2.wad
IWAD found: /usr/share/games/doom/doom2.wad
PrBoom (built Oct 30 2002), playing: DOOM 2: Hell on Earth
PrBoom is released under the GNU General Public license v2.0.
It comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY. See the file COPYING for details.
M_LoadDefaults: Load system defaults.
 default file: /root/.prboom//glboom.cfg
I_SetRes: Using resolution 640x480
V_Init: allocate screens.
 found /usr/share/games/doom/prboom.wad
D_InitNetGame: Checking for network game.
W_Init: Init WADfiles.
 adding /usr/share/games/doom/doom2.wad
 adding /usr/share/games/doom/prboom.wad

M_Init: Init miscellaneous info.
R_Init: Init DOOM refresh daemon -
R_LoadTrigTables: Endianness...ok.
R_InitData: Textures Flats Sprites Tranmap build [........]
R_Init: R_InitPlanes R_InitLightTables R_InitSkyMap R_InitTranslationsTables
P_Init: Init Playloop state.
I_Init: Setting up machine state.
I_InitSound:  configured audio device with 1024 samples/slice
I_InitSound: sound module ready
S_Init: Setting up sound.
S_Init: default sfx volume 8
HU_Init: Setting up heads up display.
I_InitGraphics: 640x480
I_UpdateVideoMode: 640x480 (fullscreen)
Couldn't set 640x480 video mode [X11 driver not configured with OpenGL]
I_ShutdownMusic: removing /tmp/prboom-music-mZySLA
I_ShutdownSound:
Stiskněte libovolnou klávesu pro pokračování...
daktari:/home/daktaridebian#

Takže jsem zase tam, kde jsem, To hle jsem spouštěl z MC- bash mi prboom
nechce spustit:-(

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.