Doom - VYRESENO

OldFrog oldfrog na volny.cz
Sobota Listopad 16 18:55:21 CET 2002

>Bohužel nechodí, vypadá to takto:
>daktari:/usr/games# ./prboom
>
>prboom v2.2.3 (http://prboom.sourceforge.net/)
>Z_Init : Allocated 16256Kb zone memory
>(...)
>I_InitGraphics: 640x480
>I_UpdateVideoMode: 640x480 (fullscreen)
>Couldn't set 640x480 video mode [X11 driver not configured with OpenGL]
>I_ShutdownMusic: removing /tmp/prboom-music-mZySLA
>I_ShutdownSound:
>Stiskněte libovolnou klávesu pro pokračování...
>daktari:/home/daktaridebian#

> [...]

Toz, podle vseho jste si prboom sam prekladal. Skript configure nalezt
ve Vasem PC
knihovnu GL a zaridil, aby se s ni prboom slinkoval. Prboom se snazi
pouzit GL. Jenze
X server neni pro podporu GL nastaven.

Zde mate dve moznosti:

1) pouzit prboom bez GL
2) nastavit GL v X pro Vasi kartu

Ad 1)
jednoduche, zarucene, dve cesty k dosazeni:

    a) instalujte rpm balicek, ten myslim GL podporu neobsahuje
    b) ./configure --without-gl && make && make install

Ad 2)
ponekud slozitejsi, postup zavisi na konkretni graf. karte, ale ma sve
vyhody:

    a) budete moci poustet ruzne GL aplikace
    b) prboom v GL vypada lepe

Pro zacatek doporucuji 1.a nebo 1.b zpusob.

S pozdravem "Doomu zdar!"
OldFrog.