Fwd: FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pátek Listopad 15 12:34:55 CET 2002

Dne pátek 15 listopad 2002 10:09 jste napsal(a):
> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.
> Vyvoj software, Intranet / Internet          Sokolova 67, 619 00 Brno
> E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz             Tel.: +420  5  4324 4749
> SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz      Fax.: +420  5  4324 4751
> WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/               E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz

Pan inženýre, podepisuji vše, co jste napsal, protože  máte pravdu.
Jako lékař bych mohl o zneužívání dávek a podobně napsat knihu. O Romech
jakbysmet, včetně toho, že např. ti, kteří chodí ke mně, patří v Sy a okolí k
výkvětu občanů, na straně druhé znám takové, které se nebojím označit za
ne-lidi. Mimochodem: toto platí i pro NE-ROMY, prostě vždy se najde několik
desítek hajzlů, se kterými se nedá vůbec vyjít.
Je těžké se bavit s větším počtem lidí internetem: pak se najdou paranoici,
kterým dělá radost, že Vás mohou chytnout za jedno jediné slovo a díky němu
jste ztratil díky nim tvář a pověst.
Prosím Vás, dejte na sebe moc pozor. Přeji Vám mnoho let s linuxem a slušnými
lidmi  a hlavně zdraví a pevnou vůli.
Mimochodem: Víte, proč se člověk spíše dopálí jak opálí:
Spíše vyjde blbec jak slunce! A je to tvrdá realita.

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.