OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pátek Listopad 15 13:17:28 CET 2002

Dne pátek 15 listopad 2002 13:07 jste napsal(a):
> Ach jo,
> presvetcit windows aby fungovaly je jednodussi :o(
> Koncim s touto debatou se spatnym pocitem, protoze jsme k nicemu
> nedospeli a nic nevyresili.
> Urazky nikdy nic nevyresi pane doktore.
>
> Preji pekny den.
> PS: Treba se nekdy potkame a doresime (nemyslim tim inzultaci :o)

Vazeny pane, naprosto souhlasim.
Vy jste totiz zacal o necem, co v tom puvodnim ani naznakem nebylo: urazkou
konktretni osoby. Proc? Opravdu spise Billa Gatese presvedcim o prechodu z NT
na Linux jak Vas o tom, ze jste zacal osobnimi utoky tam, kde to chtelo takt
a slusnost obsahovou vice jak puristicky trvat na jednom slovu a z nej
vyvodit vse, co jste pak patologicky udelal( staci ze Vam nekdo nekde slapl
na bebicko a Vy jste z toho generalizovane udelal neuveritelny prusvih
lekaru- proste si spis myslim, ze asi lekare nemate rad- nejste od
Klausuuuu?)
Misto konstruktivni hadky jste sel do destrukce a ja vul se jeste pridal,
cehoz ted nesmirne lituji: nechal jsem se vmanipulovat tam, kde jste mne
chtel nejspise mit: do role vola, ktery vam bude asi na vse kyvat a pokud ne,
tak vasnive nesouhlasit. Zasiral jsem konferenci zbytecnymi polemikami.
Mel jsem chut Vam nabidnout ruku ke smiru, ale Vy jste opradu celou vec hnal
stale vic a vic na ostri noze, ze jsem se dostal do situace, kdy jsem Vas jiz
za normalniho nemohl povazovat a protoze nejsem psychiatr, ztratil jsem i
jakykoliv duvod se s Vami jakkoliv setkavat.
Ted teprve vidim, ze nekdy i Vy umite zbrzdit. Podle mne pozde.
Doufam, ze kodovani tohoto prispevku vyhovuje 100% uzivatelu, byt obsah jiste
nebude vyhovovat nejmene polovine.
Proto s tematem Mravenec a kobylka tez definitivne koncim a preji vsem
urazenym, aby se co nejrychleji opravili, slepili a vsem potesenym uz
neslibuji, ze bych kdy sem neco podobneho napsal - nejde to, snad to uznate.
Neni na svete clovek ten, aby se zalibil lidem vsem....

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.