OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Pátek Listopad 15 13:07:00 CET 2002

Ach jo,
presvetcit windows aby fungovaly je jednodussi :o(
Koncim s touto debatou se spatnym pocitem, protoze jsme k nicemu
nedospeli a nic nevyresili.
Urazky nikdy nic nevyresi pane doktore.

Preji pekny den.
PS: Treba se nekdy potkame a doresime (nemyslim tim inzultaci :o)