Fwd: FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pátek Listopad 15 13:21:15 CET 2002

Dne pátek 15 listopad 2002 13:08 jste napsal(a):

> Ja taky, nenapsal bych to lepe, mam podobne zkusenosti.
> A jeste bych dodal ze si velmi vazim lekarske profese.
>
> Pavel Jelinek

Dekuji, osobne si vazim jakekoliv prace poctive delane a potrebne pro druhe.
Podle mne neni podradnych a nadrazenych profesi. Staci se divat kolem sebe.
Medicina neni spatne remeslo, ale diky tomu, ze to je o lidech, je to dost
tvrda rehole....

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.