Nestacilo by to uz? (Mravenec a kobylka ...)

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Pátek Listopad 15 14:39:37 CET 2002

On Fri, Nov 15, 2002 at 01:21:15PM +0100, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

> Dekuji, osobne si vazim jakekoliv prace poctive delane a potrebne pro druhe.
> Podle mne neni podradnych a nadrazenych profesi. Staci se divat kolem sebe.
> Medicina neni spatne remeslo, ale diky tomu, ze to je o lidech, je to dost
> tvrda rehole....

Panove nechcete si to vyrizovat na soukromem mailu?
Ja chapu ze kdyz se clovek citi urazene neni nic prijemnejsiho nez kdyz
ho nekdo pochvali. Ale na to snad nepotrebujete tuto konferenci.

Dovolim si jeste poznamku k urazene jesitnosti (nejen) pana
Podivinskeho. Je tu zajiste spoustu lidi ktere bajku pochopili, ale
necitili potrebu se k tomuto tematu vyjadrovat. To ze zareaguje nekdo
neprimerene me prece neopravnuje k tomu se chovat taktez neprimerene.
Kolikrat je lepsi tuto reakci proste ignorovat. Pokud se z Vas snazi
nekdo udelat "blba" a vy s nim mate potrebu diskutovat znamena to pouze
to ze snizujete na jeho uroven. Ten clovek se dostatecne shodi uz tim ze
se snazi delat z nekoho blbce.

Tot vse.

--
  KLoK