soubor neni souborem ani adresarem

rob3rt smol na students.zcu.cz
Sobota Listopad 16 12:58:33 CET 2002

Zdravim,

mam mensi problem ohledne jedne partitiony na systemu. Jednou jsem si neco
zkoprioval z windowz a nasldene to chtel smazat. Vyskytly se vsak chyby na
disku a to nasledovne:

rm -r /atlas/.Trash-root/
rm: remove write-protected file `/atlas/.Trash-root//Novell/Novell1/Kapitola 1/5
47.htm'? y
rm: cannot unlink `/atlas/.Trash-root//Novell/Novell1/Kapitola 1/547.htm': nenĂ­
souborem ani adresåøem

takovychto souboru tam mam stovky. Nehce se mi 120GB nekam presouvat, pak
formatit a pak zase zpet. Existuje nejaky nastroj co by si s tim poradil?
nebo nastroj pro modifikaci i-uzly, treba by stacilo "spravne" postelovat
i-uzel adresare a o zbytek by se postaral fsck?

jeste jedna otazka, nevite kde se da(existuje-li) sehnat patch na
VIA-KT400 pro 2.r rady kernelu?

diky moc
	robert

Smol Robert