Doom - VYRESENO

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Sobota Listopad 16 19:28:16 CET 2002

Dne sobota 16 listopad 2002 18:55 jste napsal(a):

> Toz, podle vseho jste si prboom sam prekladal. Skript configure nalezt
> ve Vasem PC
> knihovnu GL a zaridil, aby se s ni prboom slinkoval. Prboom se snazi
> pouzit GL. Jenze
> X server neni pro podporu GL nastaven.
>
> Zde mate dve moznosti:
>
> 1) pouzit prboom bez GL
> 2) nastavit GL v X pro Vasi kartu
>
> Ad 1)
> jednoduche, zarucene, dve cesty k dosazeni:
>
>     a) instalujte rpm balicek, ten myslim GL podporu neobsahuje
>     b) ./configure --without-gl && make && make install

> [...]

Mnohokrate dekuji a zkusim to nejak vyresit!

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.