bind-chroot-9.2.1-1 RPMs, prosim otestujte

Milan Kopacka Milan.Kopacka na seznam.cz
Neděle Listopad 17 17:45:16 CET 2002

On Sun, 17 Nov 2002 16:23:37 +0100, Petr Soucek wrote:

Dobry vecer,

> Vsude se pise, ze v chrootnutem prostredi musi byt take:
> /etc/TIMEZONE
> /usr/share/lib/zoneinfo/*
>
> jenomze /etc/TIMEZONE v Red Hat Linuxu 6.2 vubec neni. Zona je v
> /etc/sysconfig/clock - zkopiroval jsem to i s
> /usr/share/zoneinfo/* do chrootovaneho adresare, ale zadna zmena.

Hlavni je, aby v tom chrootu tam existovalo /etc/timezone (ano,
malymi), zkopirujte do nej zonu, kterou tam chcete mit (asi
/usr/share/zoneinfo/Europe/Prague ) a je to.

/etc/TIMEZONE je asi preklep, /etc/sysconfig/clock bude
konfigurak pro nejakou utilitu (neni smerodatny pro casove funkce
v libc) a cele zoneinfo tam nepotrebujete (staci ta zona, kterou
budete pouzivat).

zdravi

  Milan Kopacka