bind-chroot-9.2.1-1 RPMs, prosim otestujte

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 18 14:15:10 CET 2002

Petr Soucek wrote:
: 2. Nejde spustit named kvuli pravum na adresar /var/named/var/run
: named[19635]: general: critical: couldn't open pid file
: '/var/run/named.pid': Permission denied

	Ja mam pocit ze BIND z RH7.3 (nevim jak ten z updatu k 6.2)
ma PID soubor ve /var/run/named/named.pid a adresar /var/run/named
je zapisovatelny pro skupinu named. Cili by mela pomoct direktiva
"pidfile" do named.conf.

: 3. Po instalaci bindu 9.2.1 se zacaly v logu objevovat stovky zprav:
: modprobe: modprobe: Can't locate module net-pf-10
:
: To jsem odstranil pomoci radku v /etc/modules.conf
: alias net-pf-10 off
:
: a prikazem depmod -a

	BIND se snazi pouzit take IPv6?

: 5. V syslogu se objevuji vsechny zpravy od bindu s casem GMT a nikoliv CET,
: tedy jsou o hodinu posunute.
:
: Vsude se pise, ze v chrootnutem prostredi musi byt take:
: /etc/TIMEZONE
: /usr/share/lib/zoneinfo/*
:
: jenomze /etc/TIMEZONE v Red Hat Linuxu 6.2 vubec neni. Zona je v
: /etc/sysconfig/clock - zkopiroval jsem to i s
: /usr/share/zoneinfo/* do chrootovaneho adresare, ale zadna zmena.
:
: Tak nevim, co s tim.

	Na tohle se podivam - uz mi tohle nekdo rikal. Myslim ze musite
mit soubory <chroot>/usr/share/zoneinfo/{timezone,posixrules}.
Proverim to a upravim balik bind-chroot.

: 6. init script vypise krasne zelene [OK], i kdyz named nenastartuje. I v
: syslogu je
: named: $named startup succeeded

	Proverim to.

: Kdybych byval tusil tolik zaludnosti, asi jsem jen aplikoval patch
: http://www.isc.org/products/BIND/patches/bind833.diff

	:-)

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|