Jak zjistit autorizaci k mikrovlne?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Listopad 18 16:07:46 CET 2002

<parent na email.cz> wrote in message news:3DD8ED5F.000001.28700 na email1.atc.cz...

> Prosim Vas, rozchodil jsem Orinoco pripojene k antene, prikaz iwconfig
> mi vypisuje Qality signal nebo tak nejak ze signal jede. je to asi 25/90,
> ale nevim jak zjistit, zda autorizace podle klice probehla uspasne
> nebo ne. Nejde mi pinknout ven do internetu.

Ak sa nemylim, tak pokial sa podarila asociacia (t.j. v iwconfig
vidite MAC adresu access pointu), tak je to v poriadku. A kedze
uroven signalu vidite, tak asociovany zrejme je.

S istotou by sa to malo dat zistit na strane toho accesspointu,
ale tam asi nemate pristup, ked sa tu pytate :-)

Zdravi
--
                                                       Stano