Jak zjistit autorizaci k mikrovlne?

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Pondělí Listopad 18 17:17:37 CET 2002

On 18 Nov 2002 at 16:07, Stanislav Meduna wrote:

> Ak sa nemylim, tak pokial sa podarila asociacia (t.j. v iwconfig
> vidite MAC adresu access pointu), tak je to v poriadku. A kedze
> uroven signalu vidite, tak asociovany zrejme je.

...asi tak - ale pokud je tam jeste zapnuty WEP, tak si nepinknete
:))

...a napada me jeste: (a tohle jsem tedy nikdy nezkousel:)) pokud je
na AP omezeni  klientu MAC adresama, tak se sice na signal (asi) taky
dostanete, ale vic uz nic

JaCi

BTW: ..a pokud mate blbe nastaveny IP tak si taky neskrtnete i kdyz
to na sebe bezdratove "vidi" :))))

ECOnet - Jaroslav Cibulka
sprava a udrzba poc. siti, internet, kanc. technika...
Americka 49, 301 50 Plzen
tel:  019/7223472  0602/348191
ICO: 69263108   DIC: 138-6907292040