Napalovanie audio CD

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Pondělí Listopad 18 20:48:45 CET 2002

On Mon, Nov 18, 2002 at 12:53:59AM +0100, OldFrog wrote:
> [...]

No, tak som to nakoniec vyriesil -- napalovanim so speed=8. Niezeby sa
tym priemerna rychlost napalovania nejak zmenila ;|

BTW, skumal niekto ako (ci) suvisi overburnovanie s mediom? Potrebujem
napalit album, ktory ma 86:11, ale pri poslednych dvoch minutach to
cdrecord nezvladol a skapal... je to 80 min. TDK, ze vraj sa s niektorymi
CDckami da ist az do 90...

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

Všetci chcú tvoje dobro. Nenechaj si ho vziať.
                                             -- S.J. Lec