Napalovanie audio CD

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Listopad 20 01:46:43 CET 2002

On Mon, 18 Nov 2002, Peter Luciak wrote:

> No, tak som to nakoniec vyriesil -- napalovanim so speed=8. Niezeby sa
> tym priemerna rychlost napalovania nejak zmenila ;|
>
> BTW, skumal niekto ako (ci) suvisi overburnovanie s mediom? Potrebujem
> napalit album, ktory ma 86:11, ale pri poslednych dvoch minutach to
> cdrecord nezvladol a skapal... je to 80 min. TDK, ze vraj sa s niektorymi
> CDckami da ist az do 90...

Jsou 90 minutová media, ovšem né všechny CD-ROMky a vypalovačky je umí.
Potřeboval jsem jeden disk 80minutový a protože neměly zrovna v nejbliším
obchodě 80minutová CD tak jsem vzal 90minutové a vypálil na něj pouze
80minut.
Vše ve vypalovačce chodí OK, akorát moje neznačková mechanika CD-ROM toto
nepřečte jinak 80minutová čte.

Takže koupit větší médium a mět štěstí na CD-ROMku.