Doporucte editor (prosim bez flamewar :-))

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Listopad 19 14:38:01 CET 2002

> No to si asi jeste pohledate :))

Obavam se, ze tohle je velmi realny nazor. Ale treba se nekde nejaka perla v
hromade hnoje najde :-)

> Ja pouzivam taktez Quantu - a s verzi
> 3.0 final jsem docela spokojen. Muzu se zeptat, co vas vedlo k zavrzeni
> tohoto velice pekneho editoru?

No, podle meho nazoru to uz neni jen editor, ale maly operacni system...
Zacina se to chovat jako Microsofti Word - neustale si to mysli, ze vi lip
nez ja, co chci napsat a jak. Snazi se mi nabizet, jak budu pokracovat v
psani tagu (tahle funkce me obzvlast dohani k zurivosti - je rychlejsi to
dopsat rucne, nez sundat ruce z klavesnice na mys a nekam klepat, takze
jediny vysledek je, ze mi neustale neco problikava na monitoru), start
trvajici 10 vterin (P200MMX).
Proste potrebuju jen malou cast toho, co tento editor nabizi a za neco, co
nevyuzivam nechci platit casem, diskovou kapacitou, atd...
Predpokladam, ze se vetsina tech vopicaren da vypnout, ale pro tohle jsem od
Windows neutikal :-(
A co se tyka Bluefishe, tak asi pred rokem, kdyz jsem se s tim potka, tak to
vypadalo jako Quanta psana s GTK+ pod Gnome. Takze z deste pod okap.

S pozdravem Zdenek Bohm