Doporucte editor (prosim bez flamewar :-))

Matthes ornest na mistral.cz
Úterý Listopad 19 14:50:40 CET 2002

> [...]
> nez ja, co chci napsat a jak. Snazi se mi nabizet, jak budu pokracovat v
> psani tagu (tahle funkce me obzvlast dohani k zurivosti - je rychlejsi to
> dopsat rucne, nez sundat ruce z klavesnice na mys a nekam klepat, takze
> jediny vysledek je, ze mi neustale neco problikava na monitoru), start
> trvajici 10 vterin (P200MMX).
> Proste potrebuju jen malou cast toho, co tento editor nabizi a za neco, co
> nevyuzivam nechci platit casem, diskovou kapacitou, atd...
> Predpokladam, ze se vetsina tech vopicaren da vypnout, ale pro tohle jsem od

Vypnout se to samozrejme da, neco uz i pri kompilaci ;). Tyhle funkce
muzou byt pro nekoho sikovne a rozhodne bych je nezavrhoval. Me se napr.
libi nabizeni jmen promennych a funkci pri psani php kodu, prehled o
definovanych funkcich atp. Doplnovani tagu mam vypnuto a je klid.
Quanta se proste snazi nabidnout srovnatelny uzivatelsky komfort jako
win editory typu Homesite, coz myslim rozhodne neni na skodu.
Musim rict, ze jsem hledal velmi dlouho editor, ktery by mi vyhovoval,
ale stejne jsem se vratil ke Quante jako pro me nejlepsi alternative.
Napr. z verze 3.0 pr1 jsem byl uplne nepricetny, to bylo uplne
nepouzitelny. Ale final release je celkem OK :)

> A co se tyka Bluefishe, tak asi pred rokem, kdyz jsem se s tim potka, tak to
> vypadalo jako Quanta psana s GTK+ pod Gnome. Takze z deste pod okap.

Bluefish jsem zkousel zhruba pred rokem a je to s odpustenim (i bez :)
uplny shit...

Matthes