swap

Úterý Listopad 19 18:14:23 CET 2002

On Tue, Nov 19, 2002 at 06:02:29PM +0100, Miroslav BENES wrote:

> V zasade slo o toto :
>
> 1) vytvorit partisnu pro swap
> 2) typ nastavit na FAT (Wokna to potrebuji, limuxu je to jedno)
> 3) ve Win9x nechat udelat swap pres celou tuto partisnu
> 4) v linuxu si takto vzniknuty win386.swp zazipovat a odlozit.
>
> Do skriptu na linuxu dopsat :
>
> Pri startu :
> mkswap <prislusna_partisna>
>

> Pri ukoncovani :
> mkfs.vfat <prislusna_partisna> + pripojeni
> rozzipovani souboru podle bodu 4)

Nesrandujte. Naco je komu odložený swap z Windows, ktoré sú shutdownuté?

Na začiatku robím mkswap

Na konci mkfs.vfat

Win si swap pri spustení vytvoria. ( Len musia byť nastavene, že ho majú
vytvárať na tom disku.
Tak isto tam presmerovávam TMP a TEMP.

PS: Mám pocit, že som to dakedy uplne zbytočne rozchádzal. Ten NB už
windows nemal spustený ani nepamätám. Len pre istotu. Windows je 98 SE.