swap

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Úterý Listopad 19 18:35:39 CET 2002

Marian Cavojsky wrote:

> [...]

 Myslim, ze pak jeste ma prijit 'swapon <prislusna partisna>'.

 A tady zase predtim 'swapoff <prislusna partisna>'.

> Nesrandujte. Naco je komu odložený swap z Windows, ktoré sú shutdownuté?
>
> Na začiatku robím mkswap
>
> Na konci mkfs.vfat
>
> Win si swap pri spustení vytvoria. ( Len musia byť nastavene, že ho majú
> vytvárať na tom disku.
> Tak isto tam presmerovávam TMP a TEMP.

 Takhle to staci, cely swap se asi fakt schovavat nemusi ;). I kdyz IIRC v
tom HOWTO se radilo pomoci dd zazalohovat jen zacatek te FATky a misto
mkfs.vfat to tam zkratka vratit.

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz