ALSA a emu10k1 nezvuci

Vaclav Peroutka vaclav.peroutka na s3group.com
Středa Listopad 20 09:46:29 CET 2002

Zdravim,

Po problemech s prehravanim MIDI na SBLive (Timidity mi proste
nefunguje) jsem se rozhodl prelozit ALSA drivery standardnim postupem
./configure --with-card=emu10k1 --with-sequencer=yes;make;make install
Pak alsa-lib, alsa-utils,alsa-oss

Vse probehlo v pohode, takze jsem vytvoril snddevices a
"modprobe -v snd-emu10k1" - uspesne,
v alsamixeru jsem vytahl vsechny mozne hlasitosti na 100 procent
jenze s prilozenym aplay mi to neprehraje vubec nic - ticho jako po
pesine. Pisnicka se ale prehrava, zadnou chybu mi to nehodi.

Netusim, kde je problem. v dokumentaci ALSA je nastaveni pomoci
/etc/modules.conf, ale tezko rici, jestli to pak bude fungovat, kdyz to
nefunguje pres klasicky modprobe. Ostatne, radeji prvne vyzkousim
vsechno pres modprobe a pak to rvu do modules.conf - kteremu jsem ani
nikdy nerozumel, jak presne funguje, jenom tupe opisoval praci jinych...

Kdyz jsem se dival do /proc/... tak devices mi pise, ze nejake casti
(wav a pcm - muze to byt ?) nejsou povoleny v konfiguracnim souboru a
de-fakto tam vidim jenom sequencer... Kde najdu nejaky konfiguracni soubor ?

Diky za kazde nakopnuti,

Vasek