ALSA a emu10k1 nezvuci

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Listopad 20 10:28:09 CET 2002

Dobry den,

On Wed, Nov 20, 2002 at 09:46:29AM +0100, Vaclav Peroutka wrote:
> Zdravim,
>
> Po problemech s prehravanim MIDI na SBLive (Timidity mi proste
> nefunguje) jsem se rozhodl prelozit ALSA drivery standardnim postupem
> ./configure --with-card=emu10k1 --with-sequencer=yes;make;make install
> Pak alsa-lib, alsa-utils,alsa-oss

Ona ALSA hned po kompilaci rve, ze je defaultne VYPNUTA (mute),
pokud chces zapnou potrebne kanaly, pak v alsamixeru na
prislusnem sloupecku stiskni 'm' a navrchu v tom sloupecku se
ti misto dvou velkych M objevi normalni vodorovne carecky...
A tim by mel byt problem vyresen ;-)

Pokud ne, pak bych si jeste vlezl do adresare se zdrojaky
alsa-driver-u a dal 'configure --help | grep midi' a prislusne
volby vhodne upravil... ;-)

> Diky za kazde nakopnuti,
>
> Vasek

Zdravi