D-Link wireless reference?

Dalibor Straka dast na 94bt-78.eridan.cz
Středa Listopad 20 10:57:38 CET 2002

On Wed, Nov 20, 2002 at 10:17:21AM +0100, Petr Hodan wrote:

> :-)).

> A nejake zkusenosti s necim jinym? Co by jste mi doporucil?

A musi to byt nutne PCMCIA? Kvalitni karty jsou i PCI s cipem Prism.
Zkus si na google vyhledat
ZCOMAX XI-626 cena
vyhodi to i navod na zprovozneni pod linuxem. Dale te odkazuji na
www.czfree.net do sekce forum->Harware->strojovna-> ZCOMAX XI-626
a pak si jeste precti jak se dela antena z plechovky od parku ;-)

Karta je dodavana s vlastni plastovou _demontovatelnou_ antenkou.
V mnoha pripadech je dostacujici.

Preji pekny den Dada