D-Link wireless reference?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Listopad 20 12:09:29 CET 2002

"Dalibor Straka" <dast na 94bt-78.eridan.cz> wrote in message
news:20021120095738.GA2427 na note.panelnet.cz...

> A musi to byt nutne PCMCIA? Kvalitni karty jsou i PCI s cipem Prism.
> Zkus si na google vyhledat ZCOMAX XI-626

15 dBm, cize 32 mW. To je este menej, ako ta D-Link. Pozeram
ale, ze XI-325H (to H je dolezite) je 100 mW. Akurat ze ja potrebujem
5 V kartu, kedze stary notebook, ktory pre tieto veci pouzivam,
3.3 V nevie :-(

Sam zhanam nieco, co je lepsie a je to este kupitelne (z nejakeho
dovodu maju snad vsetky nove karty vykon obmedzeny). 5 dB
rozdiel je poznat - bud na dosahu, alebo na rychlosti.

Zdravi
--
                                                                      Stano