Squid log analyzes - report o jednotlivych stanicich

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Středa Listopad 20 11:32:16 CET 2002

Dobry den

Hledam nejaky squid log analyzer, ktery by mi zobrazoval kolik ktera
stanice za dany cas stahla dat. Nepotrebuji ani tak kam lezla na web
nebo co stahovala, ale hlavne KOLIK toho stahla. Stahnul jsem asi 5
analyzatoru, ale kazdy mi zobrazuje vyuziti cache a kam se kolikrat
slo, ale tohle jsem nenasel u nikoho. Kdyby mi to zobrazilo neco
jako:

Od 1.1.2002 do 31.1.2002
Stazeno celkem 100 MB (70% z netu, 30% cache)

Stanice 192.168.1.5
Stazeno celkem 10 MB (60% z netu, 40% cache)

s tim, ze bych mohl nastavit od kdy do kdy analyzovat, tak bych uplne
chrochtal blahem.

Existuje neco takoveho?

Predem dekuji za radu.

T.