ICQ

Dalibor Straka dast na 94bt-78.eridan.cz
Středa Listopad 20 14:51:59 CET 2002

On Wed, Nov 20, 2002 at 11:23:33AM +0100, David Peterac wrote:
> Dobry den....
> Pomuze mi nekdo s problemem ICQ na RH7.2 ....
> Jak konfigurovat LICQ a Gnome ICU pro spravnou funkci ....
> Kde se doctu o komunikaci kterou uziva ICQ ....
> ICQ a Linux ....
> Dekuji

Vase paticka je vetsi nez samotny email :-).
definujte "spravnou funkci", jste za firewallem?

Doporucuji jabber client, treba gabber. Pouzivam k plne spokojenosti.
Pokecam s lidma na ICQ i Yahoo nebo MSN. Do doby nezli jsem presel na
gabber jsem pouzival licq. Bylo pekne :)

Zdravi(hlavne) Dalibor